بازارچه هاي خيريه بازارچه هاي خيريه .

بازارچه هاي خيريه

بازارچه خيريه

اهداف برگزاري بازارچه خيريه
جذب مشاركت‌هاي مردمي در حوزه نيكوكاري
ايجاد كسب‌و‌كار در كنار بازاريابي خيرخواهانه.
پيوند فعاليت‌هاي خيرخواهانه با فعاليت‌هاي فرهنگي_هنري 
ايجاد فضايي شاد و سرگرم كننده در فضاي نيكوكارانه
ايجاد حس نوع‌دوستي در كودكان و نوجوانان و آشنايي آن‌ها با فعاليت‌هاي خيرخواهانه.
معرفي صاحبان حرفه و صنايع مختلف.
شناسايي زنان خود‌سرپرست و معرفي محصولات و كالاهاي توليدي آن‌ها به بازار.
مشاركت زنان خانه‌دار در فعاليت‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي.
معرفي و حمايت از كار‌آفرينان اجتماعي.


زمان برگزاري بازارچه‌هاي خيريه
بازارچه‌هاي خيريه در بيش‌تر شهرها به صورت دوره‌اي يعني سالانه و فصلي، برگزار مي‌شوند و مدت زمان برگزاري آن‌ها، محدوديتي ندارد بلكه بسته به شرايط و امكانات مجري بازارچه، متغير مي‌باشد.

به‌طور مثال بازارچه‌هاي نوروزي، در ماه اسفند و معمولا در دهه دوم ماه، برگزار مي‌شوند. براي اطلاع بيشتر از بازارچه‌هاي خيريه نوروزي سال 1401 به سايت كودكان فرشته اند مراجعه نماييد. 

 


برگزاري بازارچه‌هاي خيريه، فعاليتي چند سر سود

هر خيريه براي ادامه حيات و فعاليت خود احتياج به منابع مالي دارد و برگزاري بازارچه خيريه يكي از راه‌هاي تامين بخشي از منابع مورد نياز آن‌ها است. كارآفرينان و خوداشتغالان نيز با اجاره غرفه‌، علاوه بر اينكه محصولات خود را مي‌فروشند، فرصتي براي معرفي خود به بازار به دست مي‌آورند.
بنابراين نگاه اشتغال‌زايي به برگزاري بازارچه‌هاي خيريه در وضعيت كنوني اقتصاد، در كنار جذب منابع براي خيريه‌ها، بسيار حائز اهميت مي‌باشد. بنابراين برگزاري بازارچه‌هاي خيريه، فعاليتي چند سر سود مي‌باشد.


برچسب: بازارچه خيريه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۵۹ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)