بازارچه هاي خيريه بازارچه هاي خيريه .

بازارچه هاي خيريه

بستر مناسب جهت معرفي و گسترش كسب و كارها

برگزاري بازارچه خيريه اقدامي است خيرخواهانه كه در كنار فعاليت‌هاي فرهنگي-اجتماعي، بستر مناسبي براي كسب‌و‌كارها وبازاريابي خيريه‌ ها‌ ايجاد مي‌كند تا عوايد حاصل از فعاليت اقتصادي آن‌ها با توجه به نظر مجريان، صرف گروه‌هاي هدف شود. 

گروه‌هاي هدف مي‌تواند شامل موارد زير باشد:

بيماران
ايتام
فقرا و نيازمندان
معلولين
زنان بي‌سرپرست يا خود‌سرپرست
دانش‌آموزان بي‌بضاعت
ورزشكاران
هنرمندان
محيط‌ زيست

اهداف برگزاري بازارچه خيريه
جذب مشاركت‌هاي مردمي در حوزه نيكوكاري
ايجاد كسب‌و‌كار در كنار بازاريابي خيرخواهانه.
پيوند فعاليت‌هاي خيرخواهانه با فعاليت‌هاي فرهنگي_هنري 
ايجاد فضايي شاد و سرگرم كننده در فضاي نيكوكارانه
ايجاد حس نوع‌دوستي در كودكان و نوجوانان و آشنايي آن‌ها با فعاليت‌هاي خيرخواهانه.
معرفي صاحبان حرفه و صنايع مختلف.
شناسايي زنان خود‌سرپرست و معرفي محصولات و كالاهاي توليدي آن‌ها به بازار.
مشاركت زنان خانه‌دار در فعاليت‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي.
معرفي و حمايت از كار‌آفرينان اجتماعي.
زمان برگزاري بازارچه‌هاي خيريه
بازارچه‌هاي خيريه در بيش‌تر شهرها به صورت دوره‌اي يعني سالانه و فصلي، برگزار مي‌شوند و مدت زمان برگزاري آن‌ها، محدوديتي ندارد بلكه بسته به شرايط و امكانات مجري بازارچه، متغير مي‌باشد.

به‌طور مثال بازارچه‌هاي نوروزي


برچسب: بازارچه خيريه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۲۰ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)