بازارچه هاي خيريه بازارچه هاي خيريه .

بازارچه هاي خيريه

كار داوطلبانه در خيريه ها

                    كار داوطلبانه در خيريه

به دليل رفع مشكلات اجتماعي مختلف، در جهت كمك به هم‌نوع موسسات خيريه در زمينه‌هاي مختلفي تاسيس و شروع به فعاليت كرده‌اند؛ افراد مهربان زيادي در جامعه هستند كه بنا بر حس انسان‌دوستي علاقه‌مند هستند تا به ديگران كمك كنند و به كار داوطلبانه در خيريه‌ها بپردازند.
پذيرش افراد داوطلب در خيريه‌ها نقش اساسي در حمايت از خيريه را دارد. شما به عنوان يك داوطلب لازم است با موسسات خيريه و فعاليت‌هايي كه مي‌توانيد به عنوان داوطلب انجام دهيد آشنا شويد.
كمك‌هاي غير مالي و داوطلبانه شامل موارد مختلفي مي باشد؛
از جمله:
تدريس داوطلبانه در خيريه‌ها، كمك به برگزاري بازارچه‌هاي خيريه، برگزاري جشن‌ها و كارناوال‌هاي شادي، تهيه‌ي مستند و تيزر و پوستر،بازسازي و زيباسازي مراكز مختلف و كلي كار داوطلبانه‌ي ديگر.

كارهايي كه مي‌توان در خيريه‌ها انجام داد:


كار خير فقط مالي نيست؛ افراد نيازمند زيادي در جامعه هستند كه نياز به حمايت‌هاي عاطفي، آموزش، نگهداري و… دارند.
با شركت در خيريه‌ها و با انجام كار داوطلبانه با صرف اندكي زمان و استفاده از توانايي‌هايي كه داريد مي‌توانيد كمك حال نيازمندان باشيد و دلي را شاد كنيد.
در خيريه ها نهاد‌هاي مختلفي متناسب با نيازهاي مختلف در نظر گرفته شده است تا علاوه بر كمك‌هاي نقدي خيرين ، كساني كه علاقه دارند، بتوانند به‌عنوان داوطلب فعاليت كنند.
هر فردي از دكتر، مهندس، گرافيست، عكاس، دانشجو گرفته تا دانش آموزها و افراد توانمند ديگر جامعه مي‌توانند در اين كار خير سهيم باشند.
براي كمك كردن لزوما نبايد مبلغي را براي كمك به افراد نيازمند اختصاص بدهيد. در واقع شما مي‌توانيد با هر مهارتي كه داريد كمك حال افراد نيازمند جامعه خود باشيد.شما با انجام كار داوطلبانه در خيريه‌ها آرامش و شادي را به روح خود هديه مي‌دهيد.

 

با اين هفت راه خيلي راحت مي‌توانيد زمينه‌ي فعاليت مورد علاقه‌ي خود را در خيريه پيدا كنيد.

۱.كمك داوطلبانه به موسسات خيريه
در بعضي از موسسات خيريه به كمك داوطلبين فعال كارهاي مربوط به نوسازي و بازسازي مراكز مختلف انجام مي‌شود.
براي فعاليت در اين موسسات، با هر مهارتي كه داريد مي‌توانيد در بخش بازسازي و نوسازي مكان‌هاي مختلف شركت كنيد.
در واقع اين يك كار جهادي است كه توسط داوطلبين خيريه انجام مي‌شود.
و شما هم مي‌توانيد در اين كار جهادي شركت كنيد.

۲. تدريس داوطلبانه در خيريه‌ها
يكي از مهم‌ترين و فعاليت‌هايي كه شما مي‌توانيد در خيريه‌ها انجام دهيد، به اشتراك گذاشتن توانايي‌ها و مهارت‌هاي خودتان است.
شما مي‌توانيد به عنوان معلم براي تدريس داوطلبانه به كودكان، اعم از كودكان كار و يا كودكان بيمار در خيريه‌ها داوطلب شويد.
خلاقيت داشتن در تدريس نكته‌ي مهمي مي‌باشد. شما به عنوان معلم جهت تدريس داوطلبانه بايد با روحيه كودكان آسيب ديده اجتماعي و يا كودكان بيمار آشنا باشيد و طرز برخورد با اين كودكان را ياد بگيريد. چرا كه اين گروه از كودكان داراي روحيه‌اي حساس مي‌باشند.
هدف از تدريس داوطلبانه، بالا بردن مهارت‌هاي آموزشي و فرهنگي، بالا بردن خلاقيت، انجام بازي‌هاي فكري، كاردستي و…مي‌باشد.
و در نتيجه‌ي آن كمك به داشتن آينده‌اي روشن و جلوگيري از بزهكار شدن كودكان كار در آينده؛ و آموزش كودكان بيمار در حال تحصيل، جلوگيري از عقب افتادن از درس‌ها حين درمان، و دور كردن كودكان از فضاي مجازي در مدت زماني كه تحت درمان هستند،ميسر مي‌شود.

۳.برگزاري بازارچه‌ي خيريه
برگزاري بازارچه خيريه عملي خيرخواهانه است كه در راستاي تامين هزينه‌ها و ايجاد اشتغال زايي براي جوانان فعاليت دارد.
اگر شما داراي فن بيان و روابط عمومي خوبي هستيد و محصولي براي عرضه كردن داريد مي‌توانيد رد برگزاري اين بازارچه‌ها همكاري داشته باشيد.
بايد بدانيد كه معمولا بازارچه‌ها در همه فصل‌هاي سال در قسمت‌هاي مختلف شهرها داير هستند.
هدف از برگزاري بازارچه‌هاي خيريه اشتغال‌زايي براي جوانان و كمك هزينه خريد دارو و درمان كودكان مبتلا و نيازمند، همچنين كمك به كودكان مناطق محروم و… است. درآمد محصولاتي كه متعلق به خود خيريه مي‌باشد، تماما به خيريه تعلق دارد و صرف امور خيريه مي‌شود.
و محصولاتي كه مربوط به برندها و فروشگاه‌هاي ديگر است، حداكثر ۳۰ درصد از فروش آن‌ها به خيريه اختصاص داده مي‌شود.

۴.برگزاري جشن‌ها و كارناوال‌ها در موسسات خيريه
يكي از كارهاي ديگر داوطلبين در خيريه‌ها برگزاري جشن‌هاي مناسبتي و ايجاد فضاي شاد براي گروه‌هاي مختلف مي‌باشد.
اين گروه ها شامل: بهزيستي‌ها، خانه‌هاي سالمندان، بخش كودكان بيمارستان‌ها و… مي‌باشند.
با توجه به اين كه اكثر كودكان مبتلا داراي روحيه‌اي غمگين و شكننده هستند برگزاري برنامه‌هاي شاد متناسب با سطح سلامت رواني و جسمي اين كودكان قطعا در روند درمان كودكان مبتلا تاثير بسزايي دارد.
بيماري‌هاي دوران كودكي و نوجواني چون در مرحله‌ي تكامل شخصيت كودك ايجاد شده است در بسياري از جنبه‌هاي شخصيتي، مهارت‌هاي اجتماعي و زندگي كودك مي‌تواند تاثير منفي بگذارد.
و احساس شادابي در زندگي كودك و نوجوان را كاهش دهد، اين امر در روند درمان تاثير منفي مي‌گذارد.
در برخي از خيريه‌ها امكاني فراهم شده تا با برگزاري مراسم‌هاي شاد در قالب نمايش و موزيك و… به مناسبت‌هاي مختلف توسط داوطلبين خيريه در بخش كودكان بيمارستان‌ها، اندكي از سختي دوره درمان را براي كودكان مبتلا كم كنند و لبخند شادي را هر چند براي لحظه‌اي به لب‌هاي اين فرشته‌هاي كوچك بياورند.

۵.كار داوطلبانه در زمينه‌ي طراحي و گرافيك
اگر شما طراح و گرافيست خوبي هستيد مي‌توانيد در طراحي بروشورها، استندها و بيلبورد‌هاي تبليغاتي و… فعاليت داشته باشيد.
و همچنين با هنر خود، رنگ و بويي به فضاي تبليغات و اطلاع‌رساني‌هاي خيريه، ببخشيد.

۶. فعاليت در زمينه‌ي مستند سازي و عكاسي
مستند‌سازي فيلم و عكاسي و ثبت فعاليت‌هاي مختلف كارهاي داوطلبين بي ارتباط با كار تبليغاتي نمي‌باشد.
اين فعاليت‌ها باعث ترويج كار خير و حس اطمينان خيرين مي‌شود.
اين گونه فعاليت‌ها نيازمند داوطلبيني خلاق و باهوش است كه بتوانند به ثبت دقيق رويدادها بپردازند، همچنين مستند‌سازي نيازمند چشماني تيزبين براي تركيب‌بندي قاب است.
داوطلبين مستندساز بايد پيش از شروع مراسمات تا آخرين لحظات در برنامه حضور داشته و به محض پايان هر برنامه اقدام به آماده سازي، اديت و ارسال تصاوير جهت تهيه اخبار و انتشار در كانال‌ها و سايت خيريه كنند.

۷.كمك‌هاي داوطلبانه در مراكز ويژه نابينايان و ناشنوايان
مراكز ويژه نابينايان و ناشنوايان زير نظر سازمان بهزيستي است.
نابينايان و ناشنوايان رده‌هاي سني مختلف به اين مراكز رفت و آمد دارند.
اين خيريه‌ها داراي بخش‌هاي مختلف آموزشي مي‌باشد. شما به عنوان داوطلب مي‌توانيد در بخش ضبط كتاب‌هاي صوتي (كتاب هاي درسي و غير درسي)، كمك در اموري كه مستقيما با كارهاي شنيداري و ديداري در ارتباط است، كمك به انجام كارهاي روزمره و رفت و آمد، همكاري با مربيان در اردوهاي گروهي و… فعاليت كنيد.

آيا انجام كار داوطلبانه در خيريه بر روحيه‌ي دانش‌آموزان تاثير مي‌گذارد؟
در خيريه ها معمولا بخشي براي كارهاي داوطلبانه براي دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
دانش آموزان مي‌توانند همزمان با تحصيل از تجربيات و درس‌هاي مفيد ديگري بهره‌مند شوند.
در بعضي از كشورها دانش آموزان در پايان تحصيلات انجام چند ساعت كار داوطلبانه را بر عهده مي‌گيرند.
كار داوطلبانه براي نوجوانان ايده‌ي خوبي مي‌باشد چرا كه به آن‌ها كمك مي‌كند با واقعيت‌هاي اجتماع روبه رو شوند و كمك به هم‌نوع را بياموزند.
دانش آموزاني كه علاقه‌مند به كار داوطلبانه در خيريه هستند مي‌توانند با عضويت در خيريه و با آموزش و كسب تجربه در آينده به صورت جدي در كارهاي خيريه سهيم باشند.


برچسب: كار داوطلبانه در خيريه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۵:۴۸ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)

مي خواهيد كار داوطلبانه را تجربه كنيد ؟

صليب سرخ و هلال احمر خدمت داوطلبانه را اين گونه تعريف مي كند :

خدمت داوطلبانه،عمل يا كنشي است كه طي آن فرد داوطلب بدون در نظر گرفتن منافع مادي خود،دست به انتخاب آزادانه اي مي زند و به طور خودخواسته و با انگيزه شخصي وارد عرصه خدمت مي شود.هدف از ارائه اين خدمات،كمك رساني به قشر آسيب ديده و نيازمند جامعه است.

كار داوطلبانه در خيريه ها از جمله فعاليت‌هاي انسان دوستانه‌ و خيرخواهانه اي است كه فرد داوطلب به دور از هرگونه تحميل اجتماعي،اقتصادي يا سياسي و تنها با هدف ترويج امور خير و ارتقاء كيفي زندگي جوامع بشري،با ميل و اختيار خويش دست به انتخاب مي زند و به ارائه خدمات مي پردازد.

علي رغم نداشتن منافع مادي،كار داوطلبانه به فرد داوطلب حس رضايتمندي خاصي مي بخشد و مي‌تواند براي فرد ثمرات مثبتي از جمله پيشرفت توانمندي‌هاي شخصي و توسعه روابط اجتماعي را در پي داشته باشد و حتي مي تواند زمينه ساز استخدام  او نيز باشد.در ايران نيز همانند ساير كشورها،موسسات خيريه جهت دنبال كردن و تحقق بخشيدن به اهداف و وظايف خود از خدمات نيروهاي داوطلب بهره مي برند.بدين ترتيب با توجه به نكات فوق،بخوبي مي توان به اهميت و نقش كار داوطلبانه در پيشبرد اهداف خيرخواهانه و عام المنفعه پي برد.

كار خير فقط مالي نيست؛ افراد نيازمند زيادي در جامعه هستند كه نياز به حمايت‌هاي عاطفي، آموزش، نگهداري و… دارند.
با شركت در خيريه‌ها و با انجام كار داوطلبانه با صرف اندكي زمان و استفاده از توانايي‌هايي كه داريد مي‌توانيد كمك حال نيازمندان باشيد و دلي را شاد كنيد.
در خيريه ها نهاد‌هاي مختلفي متناسب با نيازهاي مختلف در نظر گرفته شده است تا علاوه بر كمك‌هاي نقدي خيرين ، كساني كه علاقه دارند، بتوانند به‌عنوان داوطلب فعاليت كنند.
هر فردي از دكتر، مهندس، گرافيست، عكاس، دانشجو گرفته تا دانش آموزها و افراد توانمند ديگر جامعه مي‌توانند در اين كار خير سهيم باشند.
براي كمك كردن لزوما نبايد مبلغي را براي كمك به افراد نيازمند اختصاص بدهيد. در واقع شما مي‌توانيد با هر مهارتي كه داريد كمك حال افراد نيازمند جامعه خود باشيد.شما با انجام كار داوطلبانه در خيريه‌ها آرامش و شادي را به روح خود هديه مي‌دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۱۸ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت در گوگل

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري (تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۳:۴۸ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)

ارتقا فوري نرخ كليك و انفجار CTR

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: انفجار CTR،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۸:۰۸ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)