بازارچه های خیریه بازارچه های خیریه .

بازارچه های خیریه

نجات کودکان

قبل از اینکه پول یا وقت خود را در یک موسسه خیریه کودکان سرمایه گذاری کنید ، باید اطمینان داشته باشید که هیچ یک از آنها هدر نخواهد رفت.

کودکان فرشته اند ، مرجع برجسته در رشد کامل کودک از طریق حمایت مالی ، تنها برنامه حمایت مالی از کودکان را ارائه می دهد که از طریق تحقیقات تجربی مستقل و موثر تأیید می شود.

چه چیزی ما را در بین موسسات خیریه کودکان منحصر به فرد می کند؟ در کنار شناخت مداوم عمومی که سرپرستی مالی و مسئولیت پذیری ما دریافت می کند ، ما به دلیل "ویژگی های خاص" خود از سایر سازمان های خیریه کودکان و سازمان های حمایت مالی جدا هستیم.

یاد خدا در قلب خدمت ما است. تعهد ما به خداوند محتوای برنامه های ما را هدایت می کند ، نوع افرادی را که استخدام می کنیم مشخص می کند و اخلاق ما را راهنمایی می کند. وزارت ما بر تک تک کودکان و رشد او متمرکز شده است.

ما به طور کلی با تک تک کودکان کار می کنیم تا نیازهای معنوی ، اقتصادی ، اجتماعی و جسمی آنها را برطرف کنیم. موسسات خیریه کودکان -

هنگام انتخاب یک موسسه خیریه برای کودکان ، بررسی چندین جنبه از موسسه خیریه مهم است. این فراتر از این است که به راحتی درک کنید که پول شما به کجا می رود. شما باید در مورد علت آن اشتیاق داشته باشید و ببینید که موسسه خیریه در حال حل یک مشکل است.

سوالات زیر را در نظر بگیرید:

موسسه خیریه کودکان را چگونه رتبه بندی می کند؟ آیا مسئولیت مالی در خیریه وجود دارد؟ آیا موسسه خیریه کودکان در رفع مشکلی که کودکان با آن روبرو هستند م موثربوده است؟ چه چیزی این موسسه خیریه را از سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان است منحصر به فرد می کند؟ آیا نتیجه ای وجود دارد؟کار داوطلبانه در خیریه چگونه است ؟


برچسب: اینجا، منبع، صفحه اصلی، سایت منیع، مرجع، کتابخانه، کلیک، اینجا کلیک کن، اینو ببین،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۲۰ توسط:داوطلب فعال موضوع: نظرات (0)